越式晚餐越式晚餐網誌分類:Ren。異國料理之前太多Tests同功課堆埋一齊黎 忙個不居酒屋停 都唔好話整野食都寫BLOG喇好彩我近排只有兩個考試 =) 我其實都幾喜歡食越南野賣房子  最感動一定係 Vancouver金邊小館 D雞翼係好食到傻左 我介紹比所有既人 21世紀房屋仲介所有既人都傻左 :D其實我最喜歡係食越南粉包 不過唔係好多地方有香港有 不過唔係間土地買賣間好食 一係就太油 一係就太硬太粉 後來系依邊超級市場見到有粉包紙賣 就自己研酒店經紀究粉包啦 Recipe 粉包做法 (自己研究)先爆香蝦米 豬肉碎  東菇 木耳把粉紙小額信貸滲軟 然後包好材料 蒸大約15分鐘魚露做法魚露 20g 醋8g 糖7g 水25g 檸檬汁100g 加西裝外套熱後放入辣椒蒜蓉 另外仲整左Salad Roll 依個香港就真係好少有 不過加拿大週圍都係信用貸款我都喜歡因為有甜醬  狂點甜醬黎食好好味 Recipe Salad Roll做法 先滲軟景觀設計米紙..放上煮熟的蝦 然後放上Basil+生菜跟著放上煮好的米粉..包好卷起就直接可九份民宿以食了
arrow
arrow
    全站熱搜

    bo05boctuq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()